Saturday, November 17, 2012

Majalah

Aku suka beli majalah sejak dari sekolah sampai sekarang..jenis majalah berubah seiring usia..dari mangga,urtv,hai beralih ke rapi,kemudian dara.com dan sekarang ke arah muslimah bekerjaya, nur...tapi bila asyik baca nur,rasa macam rindu dara.com...adakah ini petanda jiwa aku masih muda remaja?:-P


Monday, November 12, 2012

de pauh garden

senarai makanan --> marvellous, best & menarik
suasana restoran --> cantik & ada 'class'
servis                 --> low class


dah banyak kali pergi restoran ni, dan banyak kali tu lah aku terkena dengan servis yang kurang kurang memuaskan. order datang lambat, makanan yang dihantar tak cukup semua & lastly, baru kena malam tadi,
servis kat kaunter pembayaran. boleh pulak suruh pelanggan gi bayar kat kaunter lain, pastu kaunter yang lagi satu tu dah tutup. kena pulak naik gi bayar kat kaunter yang mula-mula tu. jagalah sikit hati pelanggan. bukannya kitorang tak boleh tunggu ko tengah terhegeh-hegeh setelkan bayaran pelanggan yang guna kad kredit tu. kitorang pon nak bayar guna kad jugak, kad merah, boleh? keluar padang sekarang jugak...