Thursday, December 15, 2011

dahi saya tak licin ok...

lelaki yang "gatal" selalu dikaitkan dengan "perempuan berdahi licin"...
maka, aku tidak perlu bersusah hati atau berwaspada dengan lelaki tersebut....
sebab dahi aku tak licin,banyak parut jerawat...HAHAHAHA...
tetapi malangnya,apa yang berlaku sekarang membuatkan aku rasa nak tukar tanggapan tu kepada
"kalo dah gatal tu,gatal jugak..x kira dahi dah aih~!"

Wednesday, December 14, 2011

adegan bujang lapok versi hidup aku

walaupun aku tinggal kat flat, tapi aku rasa macam tinggal kat rumah ala2 citer p.ramlee je...cite bujang lapok...
hari cuti je meriah dengan riuh rendah suara budak2 main...bila pagi sume senyap sunyi sebab sume g keje..
bila pakat2 dh balik keje,riuh dgn bunyi orang memasak...tumbuk sambal la,goreng ikan la...
nasib baik masak di dapur masing2,tak payah nk pinjam dapur cik normah...hehehe..

kadang-kadang ada gak kes bergado pakwe makwe,dh macam adegan kuswadinata kena serang dengan bini pertama...
adegan salah bilik pon ade mcm pakcik kiut yg "demok" tu..tapi kt umah aku ni,salah umah tapi yg bes
kebetulan org yg dicari mempunyai nama yg sama iaitu "Mira"...tkejut beruk aku hari tu....

tapi sampai bila nak tinggal sini??