Sunday, March 27, 2011

me & sunday~!

mungkin aku cemburu,iri hati,mungkin juga menyampah..but who care?lonely,alone,bored....

really need
#1>a lovely lady called "Mak"...aku ingin pulang..hukhukhuk

 #2>a friend named Hidayah a.k.a mak makan...



#3> a TV which got ASTRO

GoogleImage

Saturday, March 26, 2011

Khalifah-Mira



layan lagu ni pabila terasa nk perasan & syok sendiri...hehehe

Saturday, March 19, 2011

say NO to depression=Thankful

mlm ni dok sorang2 setelah hampir 3 4 bln x berseorangan...jdnyer,mulut harus ditutup,diam tanpa kata2..kalo x,dikata gila lak ckp sorang2 kan..bile mulut ttp,tapi masih mahu bercerita,kite cite scara bertulis..hoho

mcm biasa bile dh connected,terus klik cometbird,then log in fb...topik hangat di fb aku semenjak dua menjak ni adalah bab nikah kawin ataupon bab hidup bkeluarga...mane yg dh kawen thn lps,tgh mghitung hari nk bgelar ibu...yg dh btunang mhitung hari nk jd wife...yg baru kawen,pakat upload gmbr kawen...sgt bahagia bc kisah kwn2 tu semua...ade gak yg dh bkerjaya,dh miliki aset2 sendiri..

bile bc kisah dorang,mmg gumbira..bahagia je rase...tapi sbg manusia biasa,kite mmg suka banding antara satu sama lain..so,bila dh 'compare' kisah2 bahagia kwn2 ngn diri sdri.....huhuhuhu....jeles,sedih,kecewa....

then,cpt2 pujuk diri...Allah Maha Mengetahui...Dia lebih tau mana yg baik & buruk utk kite..mungkin ade benda kite dpt,org lain x dpt...mane yg org dpt,mungkin kite akan dpt,cuma berbeza masa je...

Monday, March 7, 2011

barbie ke barebie?

pipah: ipah p joging pakai kasut barebie...tapi la ni kasut tu dh ketat..kaki ipah dh besar...

along: pipah,barebie tu ape?

pipah: barebie tu siput....siput yg sedut tu....

along:kahkahkahkah~!!