Friday, January 28, 2011

dulu...sekarang...

dulu...afnan


sekarang....amar

 dulu...mira & nan



 sekarang...pipah & amar...


sama tapi tak serupa..yg paling ketara rambut mira lurus x kenteng cam pipah...hehehe

"abangnan kata rambut pipah rambut megi"

Friday, January 7, 2011

M.A.E.R.D

aritu ko ajak aku keluar jalan2..ko pakai smart la jugak..t-shirt bkolar,kirenyer menepati ciri2 gaya lelaki idaman aku jugak la...ko ajak 2 org kawan ko..sorang tu kawan aku jugak...aku pon ajak sorang bes fren aku...so kite sume 5 org...tapi aku x tau ke mana kite semua nk pegi..ko bwk bag pack,dorang plak ade yg bw tikar,ade yg bw khemah...mcm nk g camping je...tapi aku x kesah pon nk g mane or bwk ape asalkan aku dpt jln2 ngn ko...hehehehe

mase jln2 ngn ko tu,aku pelik gak..asal ko diam jer..x kan malu kot,ke tekejut tgk rupe aku skrg...aku tau la aku x cun tapi ko pon x de la ensem mane..hoho...ko diam aku pon diam..sume org diam..tapi jln tetap jln...ade ketika tu sampai kt area umah aku..eh??pelik gak ek...las2 kite sume sampai kt 1 apartmen..apartmen tu same cam apartmen yg aku & waruister g bercuti kt BF...eh??pelik lagi...camping dlm apartmen ker?

pastu korang pon masuk rumah no ##1..aku pon masuk la umah no ##2...blm pon sempat aku nk beristirehat tibe dgr 1 bunyi yg x best....buzzzzzz....alarm phone bunyik.......ceh...aku mimpi rupenyer...



btol la mimpi mainan tido tp ckp utk aku hepi sehari dua keesokannyer...hehehe.